2012. szept. 28.

Tanítványok tapasztalatai, vélemények

Tanítványaim körében kérdőíves felmérést végeztem. A következő észrevételeket, véleményeket fogalmazták meg a táncórákról, a hastáncról:

„Kikapcsol a zene, jó a hangulat, jól érzem magam a többiek társaságában.”

 „Tetszik, hogy nem a versenyszellem irányít.”
 „Nyugtat, ugyanakkor felélénkít, visszajön az életkedvem.”
 „Minden testrészt megmozgatunk, változatos.”
„Teljesen kikapcsol a napi gondokból az az egy óra.”
„Hajlékonyabbnak érzem magam.”
„Mióta tanulom ezt a táncot, sokkal jobban figyelek a testtartásomra, ezt mások is észrevették már.”
„A hastánc felébresztette a nőiségem, erősebbé tette a kisugárzásom.”
„Jó érzés, hogy meg tudom csinálni a mozdulatokat.”
„Amikor táncolok, mások szerint boldogabbnak tűnök.”
„Úgy tapasztaltam, energikusabb lettem, kevésbé vagyok fáradékony.”
„Az órák feldobnak, sokkal jobb a közérzetem.”
„Mióta megismerkedtem a hastánccal, nagyobb az önbizalmam.”